U heeft geen overzicht in uw brieven of papieren meer. Dat kan gebeuren. De vrijwilligers van de postsorteergroep helpen u graag bij het organiseren van uw administratie. Bel 020 – 314 16 18 voor het maken van een afspraak.
Overzicht in uw administratie
Vindt u het moeilijk uw post te openen? Heeft u veel post en bent u bang om post weg te gooien? De vrijwilligers van de postsorteergroep hebben jarenlange ervaring op financieel en administratief gebied. Zij helpen u met uw administratie.
De postsorteergroep
Wanneer: elke woensdag
Tijd: 10:00 tot 12:00
Waar: Buurtteam Gravestein, Gravestein 25B
Aanmelden
U kunt alleen langskomen op afspraak. Bel voor een afspraak naar 020 – 314 16 18.
Of neem contact op met vrijwilliger coördinator: Anouk Euser via 06 – 36 23 98 67 of postsorteren@civicamsterdam.nl
De postsorteergroep wordt uitgevoerd door Civic Amsterdam Zuidoost.